Database:Vaskeægte gentlemen: Det var en god dag i dag - jeg slog 15 ihjel
Fra Kammeraterikrig.dk
More actions
Vedrørende vurdering af tilgang til den pågældende udgivelse:
- Positiv: Vinklingen af udgivelsen er af sådan en karakter, at det er til fordel for airsoft uanfægtet, at det kan handle om en lukning.
- Neutral: Vinklingen af udgivelsen er af sådan en karakter, at det hverken taler imod eller for airsoft.
- Negativ: Vinklingen er af sådan en karakter, at det taler imod airsoft.
| Titel | Vaskeægte gentlemen: Det var en god dag i dag - jeg slog 15 ihjel |
|---|---|
| Forfatter | Kim Andersen |
| Medie | Stifttidende |
| Fysisk medie | |
| Region | Midtjylland |
| Dato | 2020/12/11 |
| Type | Debatindlæg |
| Link | https://stiften.dk/debat/vaskeaegte-gentlemen-det-var-en-god-dag-i-dag-jeg-slog-15-ihjel |
| Placering i fysisk medie | |
| Manchet | DEBAT: "Det var en god dag. Jeg slog 15 ihjel". Sådan hører jeg ofte mine drenge sige. Jeg er nemlig baneleder på den lokale hardballbane i Aarhus, bedre kendt som AHBB. |
| Tilgang | Positiv |
| Sammenblanding | |
| Virksomhed eller bane | Aarhus Hardballbane (Brabrand) |
| Nøgleord | Bane, Spiller |